Brent Leary forfatter af Barack 2.0, var gæstetaler på TypePad Small Business Center på onsdag. Han dækket nogle af de erfaringer, de små virksomheder kan lære af den enormt sucessful Obama valgkampen online. Obama mener helt klart, i kraft af dette medium, og hans synspunkter er nu breder sig. Det ser ud til statslige organer er nu omfatter dette medie. Forskere ved National Defense University nu selv se på brugen af sociale medier som afgørende
Her er nogle eksempler på offentlige organer ved hjælp TypePad blogs som det centrale punkt i deres sociale medier strategi.
DOT (Dept of Transport) har været at blogge med os for en stund. De bruger deres blog til at behandle aktuelle emner i forbindelse med transport som hybrid teknologi, motoriske sikkerheden og andre initiativer. Deres blog er en fantastisk måde at tilføje en personlig og autentisk stemme til en stor offentlig instans, for ikke at nævne en måde at udvide rækkevidden og effekten af det arbejde, de gør hver dag. Du kan også følge dem på kvidre og abonnere på deres indlæg med RSS eller e-mail
FEMA i Focus (Federal Emergency Management Agency) giver oplysninger om naturkatastrofer og nød initiativer. Vigtigst af deres TypePad blog, vil give dem mulighed for at reagere hurtigt på medierne og den offentlige efterspørgsel efter informationer, når en katastrofe rammer.
Lokalforvaltning her i San Francisco er også udnytte fordelene ved TypePad. Deres etiske kommission blog er et godt eksempel på, hvordan de inddrager dette medie til deres bedste side. TypePad giver en meget brugervenlig grænseflade, at en af deres medarbejdere kan bruge til at oprette indhold på sitet. Se de seneste minutter fra etik værksteder, samt de nyeste relevante forskning og deres opdaterede dagsorden. Tilføje dette indhold ikke længere er nødt til at gå gennem it-team.
Alle disse agenturer, brug TypePad Business Class for account management og prioriteret støtte. De ved, de kan stole på os at være vært for de samtaler, der giver dem mulighed for at tilslutte mere effektivt med deres læsere.
Kender du andre eksempler på statslige organer ved hjælp af blogging og sociale medier værktøjer til god virkning? eller et statsligt organ, der kunne bruge en web 2.0 wake up call? Lad os vide i kommentarerne.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar