tirsdag den 7. december 2010

Doug Liman's Unavngivet Moon Project kan stadig vaere god til at gaa!

Hvis du er en kort-regnskabsmæssige medlem af I Love SciFi klub som mig og har et enormt behov i livet for at se Jake Gyllenhaal i rummet, så er der en antydning af nogle gode nyheder i dag. Selv snarere ironisk nok som det sker, har der været frygt for, at Doug Liman's Unavngivet Moon Project kan være blevet saboteret af Duncan Jones 'Moon, som igen førte til Jake's kommende film Source Code, hvilket i sig selv kan have forårsaget nogle alvorlige skader på chancer for UMP at tage ud, stjernerne måske kan tilpasse sig positivt trods alt.


Når Doug Liman blev interviewet af Coming Soon for sin nye film Fair Game, Doug, viste, at All You Need er Kill er blot en af to film, at han i øjeblikket arbejder på, med enten en grund til at ske næste. Den anden er den unavngivne Moon Project: »begge af dem er i budgettering og begge har små, tidlige besætninger på dem«.


Efter alle de indsats, Doug har lagt i sin Moon Project i løbet af året, med Jake som en producent, som han har åbenbaret for hans Ninja blog, er det gode nyheder at høre, at det stadig kan være på vej til Launchpad, og ikke Den scrapheap. Og hvis det gør det, kan vi være sikre på Doug vil fortælle os alt om det.


Og endelig ...

Dag markerede starten på National Novel Writing Month - NaNoWriMo. Snarere alarmerende Jeg har tilmeldt sig opgaven at skrive 60.000 ord i 30 dage. Så hvis du ser nogen grund kaniner derude, så tænk på mig ... Jeg vil diagram mine fremskridt på forsiden.


Indeholder billeder fra IHJ.

Ingen kommentarer: